Ruinerad student

Publicerat: 2014-05-27 Kl: 18:08:56 | I kategori: Vardagen med mig


Fy fan!! Idag uppsökte jag den fina vården för att undersöka mina mindre fina ögon och luftrör. Det hela slutade med polleallegi och angsträngningsastma. Precis vad jag ville när jag kom dit! (not). Lite lätt less gick jag mot apoteket för att hämta ut hjälpen. 820 spänn och några tårar senare kom jag hem och tittade jag jag fått för dom lättspenderade pengarna. Ett besök hos doktorn, ögondroppar, astmamedicin, apren, alvedon och ett nagellack. Jag och 80 åringarna har högkostnadsskydd på apoteket, mitt började idag och dessutom har jag ett besök kvar hos läkaren för att få frikort. Det kan inte bli bättre. Jag trodde jag fyllde 23 år på torsdag, tydligen var det 83, fel av mig!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0