Efter solsken kommer regn...

Publicerat: 2014-06-05 Kl: 23:22:42 | I kategori: Vardagen med mig


Hur kommer det sig att det från strålande sol växlar till åska, blixt och spöregn? Dagen outfit var inte riktigt anpassad efter hällregn.. 

Efter några timmar jobb (varav 2 av dem tillbringades i en biosalong) gick jag och syster på Birsta. På min inköpslista stod springshorts och kompretionsstrumpor, båda sakerna följde med mig hem 😀 underbart! I helgen får vi se om de är så bra som alla säger :) 

Nu ska jag sova några timmar innan jag i panik ska sätta mig upp i sängen när Martin kommer hem mitt i natten. Jag är inte direkt van att han jobbar natt... Skitskraj!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0