www.passionforbaking.com

Publicerat: 2014-02-21 Kl: 23:46:21 | I kategori: Vardagen med mig


Som många kanske vet så älskar jag att baka, jag önskar att jag hade mer tid för det men tyvärr så blir det inte av så ofta. Jag försöker baka antingen bröd eller nån kaka kanske 1 gång i veckan om jag har tur. Nu har jag hittat en underbar blogg www.passionforbaking.com ,snacka om inspiration! 
Gå in och kika vettja!! :) 🍪🍰🍧
Här är ett av mina senaste bakver, Chokladmuffins med glasyr och strössel på alla hjärtansdag. 

För några veckor sedan bakade jag egna mumsmums :) inte så vackra, men goda!

Jag hoppas jag får lite tid över i helgen så jag kan stå i köket och njuta! 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0